PATROCINIO
Os obxectivos da II Feira de emprego e talento son:
– Xerar visibilidade e coñecemento: Reunir a un gran número de asistentes, tanto profesionais como empresas.
– Asociar a marca cos valores do evento: Apostar polo talento e pola mellora da empregabilidade e profesionalidade.
– Potenciar a imaxe de marca: Ofrecer unha ampla proxección da imaxe do patrocinador ao seu público obxectivo.
– Reforzar a marca fronte á competencia.
– Chegar a novos públicos.
Vínculo emocional
Patrocina e identifica a túa empresa cos valores do Empregat Fest: profesionalidade, apoio ao talento local e mellora da empregabilidade.
Masa social consolidada
Accede a un público específico, coas características e gustos identificables que facilitarán as túas estratexias comerciais.
Identificación local
Integra a túa marca na comunidade local, que percibe o evento como propio, e fortalece a súa lexitimidade social.
Aparición en medios orgánicos
A túa marca terá visibilidade natural en medios a través de noticias e contidos, evitando o rexeitamento da publicidade convencional.
Impacto 360
O pack de patrocinio inclúe actividades online e offline e aparición en medios, garantindo un impacto duradeiro.
Que ofrecemos?
– Presenza e visibilidade na páxina web de EMPREGA-T FEST.
– Presenza da marca nos materiais da feira (galería de imáxes, vídeo do evento, entre outros.)
– Presenza nas publicacións de redes sociais.
Estableceranse dous tipos de patrocinio, adaptados ás necesidades e obxectivos específicos de cada empresa interesada.
-
GOLD SPONSOR
Ser patrocinador único recibirá a mención e exposición na pantalla durante o seu transcurso (límitado ao número de mesas redondas). -
POWERUP SPONSOR
A participación inclúe a cesión de produtos por parte da empresa interesada, que formarán parte do evento mediante accións de product placement.
Ser Powerup Sponsor permite escoller o tipo de patrocinio que mellor encaixe coa túa marca, con opcións exclusivas limitadas a unha empresa por PowerUp.
AUGA
A túa marca destacará no espazo de hidratación, onde os usuarios poderán refrescarse entre conferencias.
COFFEE-TIME
Sé o protagonista das pausas para o café, permitindo aos asistentes degustar a túa marca.
IMPRESION
O material gráfico como trípticos, documentación e cartelería terá a túa marca, sendo clave para o evento.