NOME COMERCIAL
PERFECT NUMBERS
ACTIVIDADE DA EMPRESA
Perfect Numbers nace coa idea de dar resposta á crecente demanda de solucións dirixidas á industria 4.0, utilizando tecnoloxías de vangarda como a Internet das Cousas (IoT), ou a Big Data e a Intelixencia Artificial.
Desenvolvemos unha ampla gama de dispositivos e aplicacións que se interconectan entre si para supervisar máquinas e procesos en tempo real.
As solucións intelixentes «Datas» de Perfect Numbers están implantadas en multitude de sectores como o agroalimentario, o sanitario ou o industrial.
PERFIL/POSTO REQUERIDO
KEY ACCOUNT MANAGER / SALES MANAGER
Responsable da xestión das contas do grupo. Desenvolvemento e fidelización de clientes actuais e prospectivos. Posto con sede nas nosas oficinas de Vilalba e/ou Lugo.
Perfil buscado:
- Dispoñibilidade para viaxar á súa zona asignada entre o 50-75% do seu tempo.
- Candidato con formación en administración de empresas, vendas e/ou marketing.
- Experiencia mínima de 3 anos en postos de representante comercial ou similares.
- Valorarase especialmente a experiencia en sectores relacionados como o sector TIC.
FORMACIÓN REQUERIDA
Habilidades:
- Experiencia en xestión de clientes no sector TIC (non sexuado)
- Coñecemento do entorno das tecnoloxías habilitantes (desexado)
- Experiencia como xestor comercial
- Espíritu emprendedor e empresas en desenvolvemento no ámbito comercial desde a súa creación
- Xestión de programas CRM, Google, Cloud, ERP’s, Office
Office avanzado (PowerPoint, Excel, Word) - Habilidade no manexo das novas tecnoloxías e redes sociais
- Disposición para colaborar co equipo nas tarefas necesarias
- Dinamismo e ganas de medrar e aportar ideas
FUNCIÓNS DO POSTO
- Xestión, análise e seguimento da conta do grupo. Haberá un seguimento virtual e presencial (75/25) ambos.
- Promover a lealdade entre os clientes actuais de Perfect Numbers.
- Responsable da ampliación e prospección de novos desenvolvementos na súa zona.
- Detectar e abordar as necesidades presentes e futuras dos clientes.
- Cooperación co departamento de marketing e comunicación.
- Desenvolvemento e implantación da estratexia comercial de cada conta.
- Peche de operacións (Win-Win) que favorezan ao cliente e á empresa.
- Cumprir os obxectivos de expansión, rendibilidade e vendas de servizos nas áreas asignadas.