NOME COMERCIAL
Quescrem
ACTIVIDADE DA EMPRESA
Empresa de fabricación e comercialización de queixo crema e mascarpone
PERFIL/POSTO REQUERIDO
Operador de almacén
FORMACIÓN REQUERIDA
ESO, Bacharelato.
Imprescindible carné de carretilla elevadora
FUNCIÓNS DO POSTO
DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN E LOGÍSTICA:
- Comunicarlle ao seu responsable todas as incidencias na zona de pedidos, produción (en canto a necesidades e devolucións) e almacén, así como a falta de stock cando se produza esta circunstancia.
- Preparación das necesidades para realizar o envasado seguindo a orde de fabricación da produción: tinas, cubos, caixas, cartóns, palés, follas, etc.
- Carga e descarga de mercadorías no camión segundo as necesidades de produción e segundo a capacidade de almacenamento das fábricas.
- Descarga dos camións dos provedores de material e de todo tipo de mercadoría recibida para os distintos departamentos, comprobando entre o material recibido e o albará.
- Colocación dos materiais e mercadorías recibidas segundo a localización previamente definida en función da capacidade de almacenamento das fábricas e en función de que produto se reciba.
- Introducir en SGA, a través da PDA, os pedidos que estamos recibindo, e comprobando a correcta sincronización con SAP para que os datos sexan correctos.
- Repoñer o stock na sala de ingredientes para que a produción poida realizar as tarefas necesarias segundo a fabricación.
- Repoñer o stock na sala de química.
- Repoñer os depósitos de produtos químicos (refresco, ácido nítrico, etc.) cando estean rematados nas fábricas, logo de avisado pola produción e o mantemento.
- Recibir e descargar depósitos e botellas de produtos químicos no lugar correspondente.
- Axudar a revisar o stock de materiais, mercadorías e materias primas.
- Preme o cartón que se recicla e cárgao no provedor que veña recollelo.
- Xestionar e manter o stock de produtos desbotables e papel nas distintas localizacións das fábricas, así como nas zonas de produción.
- Realizar tarefas ou necesidades que poidan xurdir noutros departamentos (I+D, Marketing, etc.) relacionadas coa disposición de material ou produtos dispoñibles no almacén, xestionados a través da App.
- Realizar tarefas de limpeza de almacén.
- Transportar os envases de produtos químicos baleiros e almacenalos no lugar correspondente da fábrica.
- Distribuír todos os palés de madeira baleiros da mercadoría do almacén segu-do o seu estado para reutilizalos para a exportación.
- Limpeza e lavado de palés e baúles de preparación de envases.
- Descargar os IBC (depósitos químicos) do departamento da Empresa 4.0 para as depuradoras e para a planta de Biogás, e cargar os que queden baleiros.
- Preparación da manteiga en po para levala á zona de almacenamento.
- Elaboración dos pedidos recibidos polos clientes de acordo coas especificacións requiridas.
- Recepción de pedidos a preparar, mostrando detalles dos produtos e clientes.
- Consultar as diferentes necesidades/esixencias dos clientes en canto á forma de elaboración e envío do pedido.
- Revisar as referencias e lotes e comprobar os datos de data de caducidade que debe ter cada produto.
- Identificar e anotar na orde o lote que se utiliza para que o Técnico de Loxística poida dar de baixa en SAP.
- Revisión e comprobación da correcta codificación e etiquetaxe dos produtos que se van enviar (cubos).
- Realizar o atado do pedido e indicar a identificación do transporte e do cliente.
- Comprobar e reflectir nun arquivo, antes da carga, que se cumpren as condicións e características do camión. Se o pedido está nun contedor, tamén se revisará o contedor e colocarase un selo de seguridade.
- Cargar os camións dos transportistas e comprobar que a carga e as temperaturas son correctas.
- Recibir as materias primas refrixeradas, comprobando cantidades e lotes, flezándoas e introducindoas na cámara de frío e separándoas por lotes. Estarán rexistrados na SGA.
- Xestionar e identificar o reprocesamento (necesidades de produción do servizo).
- Paletizar os diferentes produtos e transportalos entre fábricas para unha correcta xestión do almacén.
- Transportar almacéns móbiles entre fábricas en función das necesidades de produción.
- Manter as áreas de traballo limpas e ordenadas.
- Realizar os traballos cumprindo as normas establecidas pola normativa de calidade.
- Recibir e rexistrar a produción diaria na SGA, comprobando e colocando a devandita produción na cámara.
- Prestar servizo ás solicitudes de calidade para o lanzamento de produtos.
– Experiencia: Polo menos 2 anos desempeñando as funcións descritas ou similares.
– Valorarase: experiencia previa en traballos de almacén
– Banda salarial: 18.185,88 € b/a xornada completa. Ao 60% 10.911,53 € brutos/ano (32 horas semanais) + horas complementarias
– Contrato: Contrato indefinido a tempo parcial 60%
– Inicio: Inmediato
– Horario de traballo: quendas rotativas de mañá, tarde e noite